szombat, július 26, 2008

Netidők 13. születésnap

Idézet a blogombol (Valkó Máté)
Netidők 13. születésnap

2008, Július 25.:
Reggel 11:00
Máté üzenete
Indulunk na szia
Cati üzenete
szió
11:30
-Mi? csak 12:20 kor megy a busz? nem baj...
14:30:
-Hol vagyunk?
-Bicskén
15:00
-Na akkor felmegyünk a 2essel a Deák térig, aztán 3assal a Nyugatiig, megnézzük a Westendet, aztán legyaloglunk az Oktogonig? ok?
-Nekem mind1
És akkor felmentünk Deák Térig 2essel, aztán 3asal a nyugatiig, aztán megnéztünk a Westendet, amiben nem sikerült eltévednem, aztán legyalogoltunk az oktogonig, aztán várátunk fél órát, aztán megjelent Marci, onnan is merten fel hogy volt nála laptop, volt nála nagyi, És ez fent volt a blogján. AZtán megjelent Gyu akiről régen készült fénykép és nem ismertem fel, ő már itt volt 17:15 kor és hívta RP-t hogy mikor jön és jönnek a többiek.
RP ,és a többiek a megbeszéltek szerint + félóra, és ehez tartva berohant 17:29-kor. Tök jót beszélgettünk, ott volt: Szokoli Cati,Szilágyi RP, Dragon György, Borek András és Laufer László.
A képek fel vannak töltve a http://valko2.jalbum.net/ -re
// Slayer Gothpaladin: Hát igen, nagy napot hagytunk magunk mögött tegnap a Netidők szempontjából. Én személy szerint Gyut - miután negyed órát kellett rá is várni - egyből felismertem. Ő szintén nem ismert meg minket, éppen ez ő a kávézó előtt leült kb. negyed órára, és...várt a többiekre. Fél hatkor valóban megjött RP, egyből odament Gyuhoz, miután mi integettünk neki, erre már András is megjött, és leültek egy hatszékes asztal köré. Na, akkor én és Valkóék odamentünk - addig NonóManóra hagytam a notebookot, hadd YouTube-ozzon Miksz Vivivel. Nah ekkor jött a második része a mintegy hatórás Buena Vistázásnak...
Beültünk RP-ék közé, egyből egy kisebb kézfogás-párbaj után Gyunak előjött a mesélőkéje, és egyből elkezdett mesélni valami olyasmiről, amiből én és sztem Máté sem egy kukkot sem értettünk, de mindegy. Ekkora jött + Laufer Laci is. Nem sokkal később Andris egy jóval érthetőbb témába kezdett bele: elmondta, hogy ő fejleszt nagyban egy nyílt forráskódú szimulátor játékprogramot, amiről elárulta, hogy 5 célpont lesz benne, és az a cél, hogy minél nagyobb távot tegyünk + az egyes pontok között, itt tehát nem a sebesség a lényeg. Ekkor jött + apukám, Gál Ákos is, akit szívesen (be)fogadtak RP-ék, és mondta is RP:
-"Tessék leülni!"
Jó, be is ült Máté anyja és én közénk. Egy jó 10 perccel rá RP felhívta Spányik Chatman Balázst, hogy mikorra jön már meg, hogy hát már fél hét van, hát jöjjön már...de Chatman nem jött, mert "hogy ő plusz munkát kapott az újság (PC World) szerkesztésével kapcsolatban és hogy ő emiatt mégsem ér rá"...ezzel nem tett minket túl boldoggá, de hát ez érthető is, mert előtte megígérte RP-nak és Catinak is, hogy jön, szóval...én ezt kifogásként értelmeztem. Cati nevét épp azért írtam most, mivel ezután 5 perccel meglepetésszerűen ő is befutott, de Andris 10 perccel azelőtti lelépését már nem érte utól! RP 1ből mondta neki, hogy azt a bizonyos Canon fényképezőgépet ő is beszerezte. Laci ekkorra már másik témába kezdett bele, mivel a felesége már nagyon közel van kislányszüléshez, és így mondta Laci, hogy valszeg Sárának fogják elnevezni. RP így egyből elgondolkozott a neven: Laufer Sára...én azt mondtam, szerintem nem lesz rossz választás. Laci olyanokat is mesélt, hogy WC-n is a Nők Lapját + a Kismama újságot bújja... Gyu ekkor azonban bejelentette, hogy hát neki azonnal mennie kell, mert hát VIP vendég egy koncerten, és hogy hát neki sürgősen le kell lépnie; el is húzott. Nemsokára Cati is hasonlóan tett - annak ellenére, hogy én mégegyszer szemére hánytam, hogy hát miért hagyta el a műsort még a Rádió átalakítása előtt, ha nem is ad rá indokot...mit felelt vajon Ő erre? "Hát így történt." Na persze ekkor már RP se maradt nyugodtan, ő is egyből ugyanígy elkezdte "szívatni" Catit, hogy mégis-mégis miért? Nem kaptunk más választ az imént idézetten kívül...
Hatan maradtunk: én, apu, Máté, Éva, RP és Laci. Bár nemsokára Valkóék el is hagyták az asztalt, mivel menniük kellett a buszhoz. Jó, búcsúzás, lelépés. De mi négyen még ezután is (20:30 körül volt már ekkor az idő) tovább beszélgettünk, majd egyszer RP +kérdezte Lacit a könyvvel kapcsolatban, hogy látta-e már. Válasz: látta, de nem nagyon olvasott még bele. Na, most jött el az én időm, mivel nálam ott volt a táskámban a Modemkori Hőstörténet! Meg is kérdeztem Lacit, hogy bele akar-e olvasni. RP és Laci is meglepődve kérdezték, hogy "mi, nálad van"? Hát elő is húztam, és oda is adtam Lacinak, és mindketten meg voltak döbbenve, hogy milyen kicsi a betűméret - szerintem teljesen normális volt, mondtam is. Ezután egyből ez lett már a találka végéig a főtéma, ugyanis RP kezdett most el mesélni a készítési körülményekről: főleg arról, hogy miért csak a Magyar Rádió logója és a T-Online reklámja van benne, meg hogy máshol - például a Libriben - miért nem adták ki, meg hogy miknek kellett a leírását nélkülözniük a kiadásért. Ezután én még a korábbi telefonszámukkal (06-1-328-85-55) és a videóközvetítéssel kapcsolatban érdeklődtem. RP válasza szerint elvileg még be lehetne ugyanezen a számon telefonálni a műsorba, csak nem tudja, minek, ha egyszer jelenleg nem lehet élőben hallgatni az adást, így nincs nincs mire föl bekapcsolódni, ha azt se tudjuk, mi megy éppen a műsorban akkor éppen. Ezzel azonban újra felötlött az internetes műsortovábbítás - bár nem videoközvetítés, hogy rádió- és nem téveműsorhoz legyen "hasonlító" - tehát csak a hangot közvetítenék valszeg RealAudio-val az Interneten élőben. Nah, ezután azonban elértünk az utolsó részhez, ugyanis - mivel ekkorra már este 9 óra volt - eljött a búcsú ideje. Az Andrássy útig mindnyájan együtt mentünk, azután RP ott vált el tőlünk, mert ment a Nyugati Pályaudvar felé, hiszen - akkor tudtam meg, hogy - ő Óbudán lakik. Laci azonban még jött velünk együtt az Andrássy úton, mert ő nem lakik tőlem messze, ugyanis ő a Deák téren lakik. Éppen ezért csak a Bajcsy-Zsilinszky útnál váltunk el, és mi is hazaindultunk az 54. házszám felé... Otthon még csak Nonó, a húgom volt, és apu pontosan 22:22-kor indult el hazafelé, hogy a hatéves szelíd, de erős fekete fekete kutyáját, Kexit még elvigye sétálni.
És itt végződtek a találkozó eseményei...azért a képeket még nézzétek meg, bármily kevés is készült, megéri!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A "játékprogramomhoz" kellenek azért olyan perifériák mint, igazi vitorlás, víz, szél, gps, anemométer és természetesen egy számítógép valamint olyan legénység aki ért a vitorlázáshoz. De ha ez mind megvan akkor páratlan a játékélmény :-)

Slayer Gothpaladin írta...

Legyen mind meg, és fusson be a progi, "András bácsi"!