vasárnap, december 14, 2008

Újonc a fedélzeten

Üdvözlöm az Olvasókat!

Miután Slayer G. :) megfelelő jogokkal ruházott fel, s buzdított, így íme, megnyitom kicsiny bejegyzésemet. Csupán a remény élhet mindenkiben, hogy a jövőben ritkán ragadtatom magam ilyesmire. :P

Sajnos jó ideje elég ritkán - mondhatni soha sem - tudom élőben hallgatni a műsort. Így kellő meglepetéssel ért, mikor nem a Netidők honlapját kerestem fel, hanem a rádióét, s ott zenékkel teletűzdelt anyagot találtam. Csalódtam, nagyon keserű szájízzel távoztam onnan. Ehhez természetesen a műsor szereplőinek, közreműködőinek semmi köze, a rádió vezetősége a hunyó. De minek is írom ezt ide, hisz az újonc én volnék, nekem új minden vicc.

Érdeklődtem, nézelődtem, olvasgattam... Közben Szilágyi Árpáddal is váltottam pár szót e-mailben. Egyelőre saját magam konvertálom át a Netidők oldalán található friss adásokat MP3 formátumba, de él bennem a remény, hogy nemsokára már így tölthetem le. Gondolom ezzel nem volnék egyedül, s erős a gyanúm, hogy nem én vagyok az első, aki átalakítgat, konvertálgat. Ahogy azt is remélem, ezzel nem sértek semmiféle törvényt. Ha volna valaki, aki ebben tájékozottabb, bátran világosítson fel! ;)

Mindemellett köszönetet mondok a műsor készítőinek, szereplőinek, hogy idejükből, energiájukból áldoznak ránk. A magam részéről ezt igyekszem továbbra is a hűségemmel honorálni. Még ha időnként borravaló-szindrómában szenvedek is: kések. :D

Nincsenek megjegyzések: