vasárnap, január 11, 2009

Kezdek elégedetlen lenni, de nagyon.

(483)
Név: Gál Marcell
E-mail: Gothpaladinus@Gmail.com
Idő: 2009. január 11., vasárnap, 11:16
Megjegyzéseid:

Tisztelt Asztaltársaság! 

Lenne ismét néhány kér(d)ésem. 

1.: Újévkor és Karácsonykor lettek fölvéve azon műsorok, amiket az ezeket követő hétfőkön hallottam az MR-2-őn? 

2.: Az Újév eljövetelével elfogytak a hírek. Mi van mostanában a műsorral? Most már én is ott tartok, ahol Kertész Laci: én sem tudom megmondani, hogy mostanában történt-e valami különösebb változás,... 

3.: ...de már várok, pl hogy lesz-e Interneten élő adás, LepiTopi 3.0 korszak a Csüti-Csati újraindításához (addig meg itt minek szerepel az oldalon a Gyaloglóra link? Semmi értelme, ha egyikőtök sincs benn csütörtökönként...pedig jól jönne!), vagy valami hasznos újdonsághoz, mert már másfél éve nem jött semmi igazán hasznos újítás a műsorral kapcsolatban. Valamit már össze kéne hozni, amit lehetne, de legalább annyit, hogy az MR-2 oldalán a Netidők hírek RSS / Atom-hírforrásként is elérhetőek legyenek, valamint hogy ti is belépnétek a blogba (http://nibko.blogspot.com - továbbra is)... 

4.: A karácsonyi hozzászólásom mindenféle válaszadás nélkül lett kitörölve. Azóta sem hallottam felőletek semmit, de gondolom a többiek (Laci, Fallout) sem. Ez előbbinek túl sok értelme nem volt, mert azóta az összes Vendégkönyv-üzenet felkerült a Nibko-ra, így aki lemaradt, ott úgyis el tudja eredeti formájában olvasni, hogy mit töröltetek ki...azóta sem történt a hozzászólás kitörlése ellenére semmi, csak Catival tudtam egyáltalán (jó) szót váltani Skype-on (apropó: ott mikor fogtok Chatman-en kívül ti többiek visszaigazolni, mert eddig csak ő tette ezt meg?), és ő legalább mondott konkrét érvet a blogba még be nem lépés miatt, pedig a régebbi asztaltársaság-tagoknak (Vagabor, Netdoktornő, Szalay Dani, és a többiek, akiknek e-mail címük az itteni impresszumban szerepel) is ugyanígy kiküldtem. Most már szeretném, hogyha felelnétek, mert ha továbbra is hallgatni fogtok, azzal számunkra, hallgatók számára ez a műsor temetését fogja végül jelenteni. Pedig tudom, hogy nem ez a célotok, hanem pont ennek ellenkezője, de amit korábban alapdolgokat megtettetek a műsorért, azt mostanában nem. Nem válaszoltok az itteni üzenetekre, inaktívvá teszitek e-mail címeiteket, a blogot meg sem nézitek, hogy Fallout oda milyen komolyan elgondolkodtató hírekről ír... Egyetlen szót tudok emiatt szólni: MIÉRT?

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Marcell!

1. Nem.

2. Semmi. Az ünnepek után minden megy tovább, mint régen. Felvesszük az adást, a vágott anyag következő héten hétfőn 23-kor hallható a Petőfin.

3. Nem lesz újraindítva a Csüti-Csati, mert jelenleg fizikailag lehetetlen a Rádióból chatelni. Az MR2 weboldalán történtekhez semmi közünk és ráhatásunk sincs, az a Magyar Rádió belügye.

4. Marcell, próbáld meg megérteni, légy szíves, hogy te egy tizenkevés éves Netidők rajongó vagy, mi pedig felnőtt emberek vagyunk, akinek megvan a saját élete. Te ebből az életből látsz hetente egy órát, ami a műsor. Ez nagyszerű, de ezen kívül nekünk még minden héten van további 167 óra életünk. Légy szíves ne csinálj nekünk sem blogot, sem programot, nem mondd meg, hogy mit, hol és hogyan mondjunk, mikor mire válaszoljunk.

András már próbálta elmagyarázni, de akkor én most kegyetlenül őszinte leszek: NEM VAGYUNK A BARÁTAID! Nem vagyunk haverok, ismerősök, munkatársak. Nincs ilyen jellegű kapcsolat közöttünk. Ha a barátaid lennénk, akkor is rossz néven vennénk, hogy folyamatosan zaklatsz minket és másokat e-mailben vagy a műsor Vendégkönyvében (Andrást meg a blogjában). Jó lenne, ha abbahagynád.

Az, hogy Cati és én visszaigazoltunk Skype-on, egy gesztus feléd (abban a pillanatban foglak letiltani, hogy az első alkalommal visszaélsz vele). A többiek valószínűleg nem akarnak veled beszélgetni, ELVÉGRE NEM ISMERNEK TÉGED. Az, hogy hallgatod a rádióműsort, amit most vagy régen csináltak, még nem ismeretség (ezt már elmagyaráztam akkor, amikor az IWIW-en nem jelöltelek vissza).

Nem hallgatunk, csak nincs számodra mondanivalónk. A kettő között óriási különbség van. A műsorért továbbra is minden "alapdolgot" megteszünk. Te, a rajongói blogod, a Skype stb. viszont NEM RÉSZE A MŰSORNAK. Örülünk, hogy vannak lelkes hallgatóink (nemcsak te), kapcsolatot is tartunk velünk normális, egészséges szinten. Örülünk, ha véleményt mondanak, ha megosztják velünk gondolataikat a műsorról vagy az abban elhangzó egyes témákról. Ennyi. Te ezzel szemben nyüzsögsz, ami jobbára rendkívül idegesítő, és minden, csak nem normális.

Nagyon szépen kérlek, hogy egy picit állj meg és gondolkozz el ezen. Ne zaklasd sem a régi, sem a jelenlegi asztaltársaságot sem levélben, sem Skype-on, sem a Vendégkönyvön, sem a blogodon keresztül. Ha lesz olyan esemény, téma, bármi, amibe szeretnénk bevonni a hallgatóinkat, értesíteni fogjuk őket (így téged is) a műsoron és a honlapon keresztül.

Üdv,
Balázs

Fallout írta...

Ihaj...

Marcell, valami hasonlót magyaráztam neked a múltkor, Árpáddal kapcsolatban. Tudod, amikor arra biztattál, hogy vegyem fel MSN-re, s ezt én elhárítottam, mondván: ha nem ismer, nem biztos, hogy jó néven venné.
Balázst sem jelölöm be sehol sem. Olvasom a cikkeit, a PCWorld fórumot, a webnaplóját, de semmi több. Ha szeretne beszélni velem, elérhet.

Örömmel vettem a bizalmat, hogy meghívtál ide, s írhatok. De nem akarom, hogy ez bárki számára is valamilyen kényszert jelentsen. Azért vettem a bátorságot, s ragadtam billentyűzetet, hogy ezzel is egy kicsit hozzájáruljak a műsor népszerűsítéséhez. A magam egyszerű módján.

Szereted a Netidőket, ez nagyon jó, mert én is. De ne akarjuk szerkeszteni az adást (pláne ne manipulálni a műsor résztvevőit). Ők jobban értenek ehhez. Hagyjuk őket dolgozni, a mi feladatunk az, hogy élvezzük ennek gyümölcsét, avagy építő kritikával támogassuk őket.
Hidd el, meghálálják!

Névtelen írta...

Csaba!

Nehogy magadra vedd kérlek, veled az égvilágon semmi problémám nincs. Semmi gond nincs azzal, ha valaki szereti a Netidőket és szeretné népszerűsíteni.

Csak Marcell esetében ez a történet már elég régóta másról szól, és kezd iszonyú terhes lenni az egész társaságnak. Persze, senki nem akarta megbántani, Árpi főleg nem, ezért jobbára igyekeztünk figyelmen kívül hagyni (kvázi hallgattunk). De ami sok, az sok.

Üdv,
Balázs

Fallout írta...

Egyetlen sort sem vettem magamra. ;)

Slayer Gothpaladin írta...

Balázs:
1.: Akkor azok a műsorok mikor kerültek fölvételre?

2.: Miért, mi volt az ünnepek alatt?

3.: Miért lehetetlen? Senkinek nincs az Asztaltársaságból laptopja? Azt nem lehet bevinni úgy, mint amikor még a Vitéz Norbi volt benn elődödként, aki a saját laptopjáról csetelt? Ennek mi akadálya van?

4.: Ha látnék egy teljes órát hetente, az de jó is lenne! Azt is csak akkor tudnám, ha legalább a neten keresztül közvetítenétek az adást, de így nem, hogy nem kerülnek utána egyből fel a honlapra a műsorok, mert nem a ti kezetekben van a műsorfeltöltés, hanem a Rádió feladata immár! Amúgy, ha már ezt írtad le: mivel töltöd például TE el azt a maradék 166,8 órát? Biztos, hogy csak ~30-40 a PC World-del vagy a műsorral foglalkozás, és 30 a pihenés, vagy neked még annyi se... És téged mi akadályoz meg abban, hogy tovább készüljön ez a blog? Jelenleg éppenség felfoghatnád QS bezárt oldalának mások általi pótlásának is, ha egyszer ő tavaly befejezte a Baráti Kör működtetését! Ilyesmit te anno neki is mondtál? Mert ha nem, akkor én sem leszek kivétel!

Egyébként biztos vagyok benne, hogy Andrist sem zaklatnám, meg ellened sem szólnék, ha nem hallgatnátok, mert ez igenis hallgatásnak számít, és akkor én is őszintén írom le, hogy ti mostanában bújócskáztok velünk, és még a pozitív írásokra sem reagáltok, azért leszek ilyen szőrszálhasogató, és ez az oka a negatív hozzászólásaimnak! Ezen is elgondolkodhatnál, hogy miért írok egyre többször ilyeneket!

Az iWiW-vel meg mostanában már nemigen foglalkozom, de hogyha ott ezt írtad, akkor én most leírom, milyen volt nem sokkal nálunk az osztálykarácsony előtt a lelkesedés a ki kit húz, azt ajándékozza meg elv iránt. Voltak legalább hárman az osztályban, akik nagyon negatívan álltak ehhez hozzá, "mert hogyha nem ismerjük az illetőt, mit vegyünk neki?" Az ofőnk erre azt mondta: "Csak az a baj, hogy nem is akarjátok megismerni!" Na, ezt kapd ki. Egészen hasonló a szitu, nem?

Alapdolog a hallgatók felé a rövid időn - legfeljebb egy-két héten belüli válasz lenne, nem az, hogy csak három hét múlva szól hozzá a dolgokhoz az Asztaltársaságból egy, azaz EGY valaki, nevezetesen te. A többieknek talán nincs köze a dolgokhoz? De igenis van, Andrással pedig ugyanaz a problémám, mint a többiekkel.

Én pedig arra kérnélek meg, hogy add át szavaim a többieknek is, és hogy érdekel az ő véleményük is, az összes részre kitérve, mint nálad! Neked viszont köszönöm, mert te legalább elmondtad a véleményed.
Ezen kívül még annyit közölnék, hogy a blogba azért lenne jó, hogyha beállnátok Ti is, hogy akkor legalább minden héten idekerülhetne az aktuális heti műsorról korábban is készült rövid leírás, ha már a Netidők.hu-ra nem kerül fel - és most Valkó Máté javaslatát továbbítottam, mert ő már tavaly szeretett volna az újabb műsorokhoz rövid leírásokat készíteni, csak nem jött felőletek válasz erre sem, pedig ez még akkor volt, nem sokkal a szülinapi találkozó előtt! Nagy kár, hogy oda nem tudtál eljönni a munka miatt, legalább akkor még több mindennel telhetett volna az este! Este 7-8 tájt sem voltál már elérhető? Mert ha igen, még fél 9-ig odajöhettél volna, hiszen mi már akkor is addig voltunk ott, nélküled is! Fallout, ez neked is szól! Az pedig, hogy aktívnak kéne lenniük, vagy hasznos lenne egy Internetes élő adást a felvételre bevezetni, nem építő kritika?

Névtelen írta...

"mivel töltöd például TE el azt a maradék 166,8 órát?"

Részecskegyorsítót építek a pincében.

"mi akadályoz meg abban, hogy tovább készüljön ez a blog"

Leginkább az akarat. Nem kértük, hogy csinálj nekünk blogot a műsorral kapcsolatban, nem is fogunk írni bele. Nyilván azért, mert jelenleg épp nem akarunk blogot írni a műsorral kapcsolatban. Ez ilyen egyszerű.

Majd ha veled együtt közösen kitalálunk valamit, és én mégsem veszek benne részt, akkor jogosan pampoghatsz, hogy miért nem. De magadtól ne akarj nekem programot csinálni, mert morcos leszek. Illetve már vagyok.

"felfoghatnád QS bezárt oldalának mások általi pótlásának is, ha egyszer ő tavaly befejezte a Baráti Kör működtetését"

Egyrészt QS egyáltalán nincs elragadtatva attól, hogy te pótolni akarod az ő bezárt Baráti Körét. Másrészt felfoghatjuk akár rózsaszín WC ajtónak is, akkor sem akarok Netidők blogot írni.

"Ilyesmit te anno neki is mondtál?"

NEM! Neki sosem mondtam ilyesmit! QS ugyanis soha nem piszkált senkit a Baráti Körrel, pedig én konkrétan a környékén sem jártam. Ha esetleg leszállnál rólunk, neked sem írnám meg, hogy Marcell, szállj le rólunk! Hm?

"ti mostanában bújócskáztok velünk, és még a pozitív írásokra sem reagáltok"

Próbáld megérteni, hogy nem bújócskázunk, hanem nem foglalkozunk azzal, amit csinálsz. Ez nem a mi blogunk. Nem mi kértük, hogy hozd létre. Nem írunk bele és nem reagálunk az írásokra.

Egyébként nincs is mire. Egyelőre azt látom, hogy a blog velünk kapcsolatos része arról szól, hogy bú meg bá, az Asztaltársaság hallgat. Írjál valami olyat, ami érdekel, és talán reagálok rá.

"Ezen is elgondolkodhatnál, hogy miért írok egyre többször ilyeneket!"

Elgondolkodhatnék, ha érdekelne. De nem érdekel. Ha viszont összeszemeteled vele a Vendégkönyvünket, akkor sem érdekelni fog, hanem mérges leszek.

"Csak az a baj, hogy nem is akarjátok megismerni"

Miért kéne téged megismerni? :-))) Mitől vagy te különleges? Van a Netidőknek heti több ezer hallgatója. Miért pont téged kéne közülük megismerni? Mert ilyen állati jó fej vagy, hogy sértegeted a hallgatókat a Vendégkönyvben vagy cikizel és piszkálsz minket a saját weboldalunkon?

"Alapdolog a hallgatók felé a rövid időn - legfeljebb egy-két héten belüli válasz lenne"

A Netidőkkel kapcsolatos alapdolgok közé nem tartozik bele az általad létrehozott blog látogatása, olvasása és a reagálás az ott megjelentekre. Ha kérdezni akarsz valamit, erre van a Vendégkönyv a weboldalunkon. Tudtommal minden értelmes kérdésre válaszoltunk eddig.

"érdekel az ő véleményük is"

Az a rossz hírem, hogy a többiek véleménye megegyezik az enyémmel, ezért nem fognak idejönni és ugyanezt elmondani.

"a blogba azért lenne jó, hogyha beállnátok Ti is"

Sokadszorra mondom: NEM.

"még fél 9-ig odajöhettél volna"

És ha Náncsi néninek áramszedője volna, ő lenne a trolibusz.

Több mint féléve elmúlt a dolog, miért rágódsz még mindig ezen? Nem jöttem el és kész. Nem kötelező Netidők születésnapra menni, ha jól tudom. Egyébként el akartam menni, mint ahogy ott voltam mindig az előző években. Most közbejött valami. Van ilyen.

"nem építő kritika?"

Az, hogy "csináltam nektek munkát, gyertek, legyetek aktívak", minden, csak nem építő kritika. Az, hogy állítsuk vissza a chatet, szintén nem építő kritika, mert nem jó kedvünkből nem csináljuk a chatet, hanem mert nincs értelme (nem élő az adás) és fizikailag lehetetlen a Rádió agyonkorlátozott számítógépes környezetében. Nem, ezt nem oldja meg a notebook sem, amit bárki behozna, mert nem tudjuk a notebookot rácsatlakoztatni a Rádió hálózatára, tehát nincs internet.

Mindezt te is nagyon jól tudod, hiszen amíg lehetett, csináltuk, amikor pedig megváltoztak a körülmények, megírtam a blogomban, amit olvastál. Akkor miért problémázol még ezen? :(

De ha jól tudom, Árpival újra megbeszéltétek mindezt valamelyik nap. Remélem, sikerült mindent tisztáznotok egymást közt a műsorral és velünk kapcsolatban, és most egy kicsit nyugtunk lesz egymástól. ;-)

Fallout írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Fallout írta...

Előző bejegyzésemet eltávolítottam, mert rosszul emlékeztem valamire. Lényegében annyit szeretnék mondani, hogy megértem Balázst.
Ugyanakkor valamelyest átérzem Marcell helyzetét is, még ha a módszereivel nem is tudok azonosulni.
Maradok a kaptafánál: a saját blogomnál.
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!

Slayer Gothpaladin írta...

Rendben. Akkor most már csak a köztünk való kérdéseket vitassuk meg!

"Nem kértük, hogy csinálj nekünk blogot a műsorral kapcsolatban"

És QS-t ti kértétek meg rá? Nem, ő is magától fogott bele, és annak viszont egyikőtök sem állt ellen soha!

"És ha Náncsi néninek áramszedője volna, ő lenne a trolibusz."

Igen? És mennyi lenne a végsebessége? 15 km/h? Azért nem érné meg Neki sem. XDXD

"Mindezt te is nagyon jól tudod, hiszen amíg lehetett, csináltuk, amikor pedig megváltoztak a körülmények, megírtam a blogomban, amit olvastál. Akkor miért problémázol még ezen? :("

A "mindezt" az azért túlzás...ráadásul írtam már akkor is rá javaslatot egy IRC-csatorna készítésével, arra meg nem jött válasz. Igen, ezt a Te blogodba írtam. Amúgy az meg nem került bele abba a bejegyzésbe, hogy a notebook sem lenne erre megoldás! Amúgy én ehhez még hozzátenném, hogy az én új Nokia E51-em is képes SIM-kártya nélkül működni, így ha azt kipróbálnád, hogy SIM-kártya nélkül kísérelnél meg a mobilodról / PDA-dról Wi-Fi-n át csetelni, az még csak a mikrofont sem zavarná, mert ilyen módon az nem bocsátana ki magából rádióhullámokat! Ezt is már kipróbáltátok? (Tudomásom szerint RP-nak E90-je van, így ő ezt simán ki tudná kísérletezni.)

"Remélem, sikerült mindent tisztáznotok egymást közt a műsorral és velünk kapcsolatban"

Igen - a fenti pontokat kivéve. Amúgy hozzáteszem, hogy az előbbi kommentet szinte közvetlenül azelőtt írtam, mielőtt RP belépett volna, tehát ez éppen aznap volt ;)

Névtelen írta...

"És QS-t ti kértétek meg rá? Nem, ő is magától fogott bele, és annak viszont egyikőtök sem állt ellen soha!"

Két dolgot említettem ezzel kapcsolatban az előző hozzászólásomban:

1. Sosem foglalkoztam a Qs-féle baráti körrel. Nem jártam a környékén sem, nem olvastam, nem írtam bele. Nem azért mert utáltam vagy valami, hanem egyszerűen eszembe sem jutott.

2. QS ezért sosem piszkált sem engem, sem másokat, sem a blogján, sem a Vendégkönyvünkben, sem sehogy máshogy.

Nincs Wi-Fi a Rádióban. A Stúdió elég jól szigetelt, ráadásul körüs körül a rádió épületei állnak, teljesen leárnyékolják a helyet. Esélytelen. És akkor még mindig ott van az a probléma, hogy nem is volna túl sok értelme, lévén nem élő az adás felvétele.

Slayer Gothpaladin írta...

"Nem jártam a környékén sem"
DJ Modem: The Seventh Birthday Mix, 2002: "-Na, Modem Idők Klub?
-Gyönyörű. MEGNÉZTEM."
Akkor csak vicceltél benne, vagy tényleg megnézted?

"nem is volna túl sok értelme, lévén nem élő az adás felvétele."
Miért, amikor még volt, és amikor 5-en voltunk benn, akkor is olyan rossz lett volna a közhangulat, amiért nem érte meg? Szerintem úgy még hasznos is eltölteni azt az egy és negyed órát (és akkor nem fordulna elő az egy óránál rövidebb idő, csak hosszabb)!